Jamari

JAMARI

KUNDUPPDRAG

1.

M

 

JAMARI är långt ifrån en service för alla. Man brukar säga att en produkt eller tjänst inte har mer värde än det konsumenten är villig eller beredd att betala. För vissa är våra tjänster värdelösa och för andra är vi helt ovärdeliga ***

DIN JAMARI INNEBÄR ETT TEAM UTEFTER DINA ÖNSKEMÅL

2.

 

Vi skulle upptäcka en marknad där livssituationer var avgörande för en stor del av kundens problem för att få ihop logistiken. Städning och organisera hemmet naturligtvis men även på det personliga planet, allt från jobbiga samtal, administrativa åtgärder och medling i konflikter. De flesta av oss sköter allt sitt själva, för att man vill eller måste. Andra väljer annorlunda, för att man inte vill eller kan ***

JAMARI

3.

 

Vi vänder oss till dig som definierar värdet av det vi leverera som en viktig pusselbit och medför ett mervärde för dig i den situation du befinner dig i just nu. Det handlar om dina val, prioriteringar och vad du väljer alternativt väljer bort. Det vi gör är att förenkla människors vardag, en roll vi alla som arbetar med Jamari själva valt och älskar att utföra - Det, tar vi naturligtvis betalt för ***

JAMARI

4.

 

Vanligt är att personer värderar specifika saker att lägga sina pengar t.ex. kläder, god mat, resor eller varför inte en bil. Sådant är accepterat och inom ramen av det vi kallar norm för gemene man. Framtidens behov är i konstant förändring och efterfrågan styrs av det vi prioriterar/ värderar att betala för.

Vi har uppmärksammat ett växande behov av en assistans på det personliga planet och precis som för en trasig bil vid vägen, ringer man en vän eller vägassistans. Har du en situation som du vill prioritera bort ringer även du en vän eller din egen JAMARI ***

 

JAMARI