Sälj och markn

Den optimala kompassen

ÄR ALLT & ALLA.

Försäljning handlar om tre saker egentligen, man måste verkställa det man planerat. Följ upp, det man gjort och sist men inte minst, ge dig själv inspiration, vi blir alla hemmablinda.



Den optimala kompassen, är du själv. Allt handlar om resultatat, vi har sagt det förut och vi säger det igen. Verklighetsförankring. Det vi vill och det vi önskar måste man se som två olika planeter om man vill uppnå resultat. Vi levererar möjligheter, för att uppnå resultatet måste man själv verkställa det man lärt sig. Analyser för dig som vill något nytt men inte når fram eller om man vill utveckla det man tidigare verkställt. Resultat kräver grundarbete och kunskap, inte nödvändigt av dig men -av någon.


Entreprenörskap och företagande har blivit ett allt bredare begrepp. För oss är självklart en affärsidé viktig, den behöver inte vara ny eller unik. Bättre, är också hållbart om det är realistiskt. Man tror att det är på ett visst sätt och många gånger faller man högt. Har du vad som krävs för att lyckas?


- Har du kraften att klara motgången?


Att vilja vara chef kan aldrig skapa den drivkraft-grund som behövs för att lyckas. Om någon fnyser åt din idé, trösta dig med att de skrattade åt "Apple" äpple också. De skrattar inte längre. Internet var en gång i tiden en fluga enligt vissa. Stå på dig,  alla kan med rätt människor på rätt plats. 1:a steget: skapa grunden. 2:steget: Så noggrant för att sen skörda.